Hopp til hovedinnholdet

Tok angrepille for ca. 3 uker siden, fikk blødninger, men nå er mensen sen

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

hei, jeg tok angrepille for cirka 3 uker siden. To dager etter jeg tok den fikk jeg litt små blødninger som varte rundt 4 dager. Kan dette være mensen eller er det pga angrepillen? Jeg skulle også hatt mensen for 3 dager siden, så kan angrepillen ha noe med dette å gjøre ?

SVAR

Besvart 03.03.2020 00:43:29
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Helsestasjon for ungdom

Helsestasjon for ungdom er et GRATIS tilbud til ungdom. Der kan du få veiledning om prevensjon og seksuell helse. Du kan også kan få hjelp innenfor psykisk helse og svar på andre helsespørsmål.

 

Les mer
attach_file

Nødprevensjon - "angrepille"

Nødprevensjon må tas så raskt som mulig etter samleie for å ha best mulig effekt. Nødprevensjon er en reserveløsning hvis du har hatt ubeskyttet samleie eller hatt uhell med den prevensjonsmetoden du bruker.

 

Les mer
attach_file

Graviditetstest

Er du skikkelig redd for å ha blitt gravid eller bare litt urolig fordi du syns brystene er litt ømme, eller for at mensen er litt sen?

Da kan du ta en graviditetstest. Den må tas riktig for at den skal være til å stole på.

 

Les mer
account_circle