Hopp til hovedinnholdet

Humørsvingninger og sliten, lei. Kan det være p-staven?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei, jeg har snart hatt p stav i 3 år. Den siste tiden har jeg følt på utrolige humørsvingninger og føler meg ofte sliten, lei meg og sint. Jeg har aldri følt meg sånn her før og begynner å lure litt på om det kan ha noe med p staven å gjøre? Jeg har aldri kjent på noen bivirkninger tidligere, og lurer på om det er vanlig å få bivirkninger etter så lang tid?

SVAR

Besvart 08.03.2020 14:52:12
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Helsestasjon for ungdom

Helsestasjon for ungdom er et GRATIS tilbud til ungdom. Der kan du få veiledning om prevensjon og seksuell helse. Du kan også kan få hjelp innenfor psykisk helse og svar på andre helsespørsmål.

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
account_circle