Hopp til hovedinnholdet

Går på microgynon, nå kom det plutselig væske ut fra puppene mine

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei jeg går på Microgynon, har mensen akk nå men så begynte det plutselig å komme væske ut fra begge puppene mine. Vet jeg ikke er gravid så kan ikke være derfor, så det er sikkert bivirkning fra p pillene, men er det noe jeg kan gjøre for at det skal stoppe? er det farlig?

SVAR

Besvart 26.03.2020 23:02:45
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Jenter og puberteten

Når starter det og hva skjer? Mange lurer. En gang mellom 9 og 15 år starter det for jenter, men det er store forskjeller.

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike hormonelle prevensjonsmetodene kan gi.

 

Les mer
attach_file

Sånn kan fastlegen hjelpe deg

Alle som bor i Norge har rett på fastlege. Fram til du er 16 år er besøk hos fastlegen gratis og etter at du er 16 år kan du selv bytte fastlege.

 

Les mer
account_circle