Hopp til hovedinnholdet

Blødninger med p-stav, bør jeg gå til lege?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! Jeg er en 20 år gammel jente med P-stav og er seksuelt aktiv. Jeg har hatt P-staven i godt over ett år. Fire uker siden fikk jeg vanlig mensen, det gikk over etter 4-5 dager og så to dager senere kom det for fullt igjen. Denne gangen bare tykt og brunt og jeg har også hatt vondt i magen, noe jeg aldri har. Har også følt meg trøttere di siste ukene. Lurer på hva som skjer og hvorfor denne brune seige "restemensen" ikke gir seg. Burde jeg gå til lege?

SVAR

Besvart 03.05.2020 14:40:58
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
attach_file

Oversikt over kjønnssykdommer

Her er en oversikt over seksuelt overførbare infeksjoner (kjønnssykdommer) – hvordan de smitter, hvordan du kan beskytte deg, symptomer, behandling og konsekvenser.

 

Les mer
account_circle