Hopp til hovedinnholdet

Jeg har blødd nå over en måned etter å ha hatt p-stav

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei, jeg har nettopp begynt p-piller etter å ha tatt ut p-stav. Jeg går nå på almina 28, noe som jeg gjorde før jeg tok p-stav. Grunnen til at jeg tok ut staven var at jeg blødde i over 1 måned, og jeg hadde håpet at blødningene skulle slutte når jeg begynte på almina igjen. Jeg hadde god blødningskontroll med den før. Men dette har ikke skjedd ennå og jeg blør ennå. Det har påvirket både min psykiske og fysiske helse. Jeg er sliten 24/7 og har begynt å miste håpet. Vil blødningene stoppe snart og hva skal jeg generelt gjøre? På forhånd, takk for svar.

SVAR

Besvart 18.05.2020 21:37:00
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Fastlege

Fastlegeordningen gir alle innbyggere i Norge rett til å ha en allmennpraktiserende lege som sin faste lege. Frem til du er 16 år skal besøk hos fastlegen være gratis og etter at du er 16 år kan du selv bytte fastlege.

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
account_circle