Hopp til hovedinnholdet

Blødninger etter onani - noen få dråper samtidig menssmerte. Kontakte lege?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! I det siste har jeg opplevd blødninger etter onani, alltid etter jeg har kommet. Jeg bruker bare klitoris stimuli og har hatt blødninger hver eneste gang jeg har onanert. Jeg går på p-piller (oralcon), men har måtte bytte til en annen type som inneholder det samme (melleva). Dette er mest sannsynlig på grunn av Covid-19 viruset og at dette har skapt varemangel. Blødningene er på noen dråper og kommer ofte med mensenssmerter. Er dette grunn til bekymring og burde jeg eventuelt kontakte lege? Mvh Jente 17 år

SVAR

Besvart 22.05.2020 12:27:07
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Fastlege

Fastlegeordningen gir alle innbyggere i Norge rett til å ha en allmennpraktiserende lege som sin faste lege. Frem til du er 16 år skal besøk hos fastlegen være gratis og etter at du er 16 år kan du selv bytte fastlege.

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
account_circle