Hopp til hovedinnholdet

Jeg har veldig uregelmessige blødninger etter p-sprøyte slutt

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei. Jeg har alltid hatt ustabil mensen siden jeg var 14, jeg får ikke mensen hver 28-35 dager men hver 40-45 dager istedenfor. Legen sa dette er normalt. Men etter at jeg sluttet for 1 år siden med p-sprøyte har syklusen min blitt veldig ustabil. Nå får jeg mensen hver 50-65 dager i de siste 4-5 gangene. Er dette normalt? Jeg har alltid hatt kraftig blødninger og smerter og, men jeg føler det har blitt mer intenst enn før. Er dette normalt eller burde jeg til legen?

SVAR

Besvart 23.05.2020 19:53:54
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Mensen - sånn er det

Lurer du på hva mensen egentlig er, hvor mye blod som kommer eller hva det betyr at den er uregelmessig? Eller kanskje du lurer på noe om farge eller lukt? Her får du alle svar!

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
account_circle