Hopp til hovedinnholdet

Har hatt blødninger siden jeg fikk satt inn p-stav.

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei. Jeg fikk satt inn P-stav 12 mars 2018, og legen sa til meg at det er normalt med småblødninger i de 3-6 første månedene. Jeg begynte å få blødninger 20 april, ikke mye men såpass at jeg må bruke tampong. Blødningene har aldri stoppet, og jeg har nå hatt blødninger i 1 måned og 4 dager i strekk. Er utrolig slitsomt, men jeg holder ut. Samtidig for en uke siden begynte jeg å få lignende menssmerter nederst i magen, med livmoren og samtidig i korsryggen. Er det normalt å få menssmerter? Samtidig er jeg midt i eksamensperioden og stresser, har det kanskje noe med det å gjøre? eller er det slik jeg må til legen?

SVAR

Besvart 01.06.2018 14:51:51
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Helsestasjon for ungdom

Helsestasjon for ungdom er et gratis tilbud til ungdom. Der kan du få veiledning om prevensjon og seksuell helse. Du kan også få hjelp innenfor psykisk helse og svar på andre helsespørsmål.

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike hormonelle prevensjonsmetodene kan gi.

 

Les mer
account_circle