Hopp til hovedinnholdet

Kan p-staven gjøre meg deppa?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Heisann! Har hatt p-stav siden april 2019, men ble ganske deppa nå å har vore d i noen dager ( ikke følt noe sånn på flere år).. d er en del ting som skjer i live mitt atm, men vil utelukke/finne ut om d er p-staven som gjør d. Har ikke hatt noen bivirkinger annen en mellomblødninger/uregelmessig mens. Så lurer på om d går and å bli deppa av p-staven selv om jeg har hatt den lenge?

SVAR

Besvart 20.01.2020 12:28:40
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike hormonelle prevensjonsmetodene kan gi.

 

Les mer
attach_file

Dette kan du snakke med en helsesykepleier om

Helsesykepleiere kan svare på spørsmål om kropp og helse, pubertet, sex- og samliv, problemer med venner eller familie, vanskelige tanker og følelser, bekymringer, livvstilsproblemer og annet.

 

Les mer
account_circle