Hopp til hovedinnholdet

Jeg får svie nederst i magen etter sex

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! Jeg går på p-piller og har gått på det i snart 3 måneder. På det første brettet hadde jeg ikke noe bivirkninger, ikke som jeg la merke til. Hadde ikke sex på det første brettet heller. På det andre brettet hadde jeg sex, og etter det fikk jeg svie i magen, i nederste del. Var redd for at det var tegn på graviditet, men det var det heldigvis ikke. Som sagt er jeg nå på brett nummer 3, og har hatt sex. Er ikke like redd for å bli gravid denne gangen, siden det gikk så bra sist gang. Er fortsatt like flink til å ta pillene. Etter jeg har hatt sex denne gangen har jeg fått akkurat samme smerter, nederst i magen. Jeg lurer på hva det er for noe. Er skikkelig ubehagelig og varer helt til jeg får mensen. Dette fører til at det blir mindre sex, fordi dette er skikkelig ubehagelig! Takk på forhånd!

SVAR

Besvart 12.03.2017 10:49:03
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Smerter ved samleie, hva kan det være?

Mange skriver til oss om at de har smerter eller ubehag ved samleie. Det kan være ulike årsaker. Det er mulig å finne ut av det og finne løsning på problemet.

 

Les mer
account_circle