Hopp til hovedinnholdet

Jeg begynte på oralcon piller for 3 mnd siden, og nå har jeg begynt å blø..

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Jeg begynte på oralcon piller for ca 3 mnd siden. Da fikk jeg beskjed av helsestasjon at jeg ikke skulle ha pauseuke og bare fortsette på nytt brett, grunnet ekstrem mens (syke smerter, enorme blødninger osv.) nå har jeg lagt merke til at jeg har begynt å blø litt. Er dette normalt og hvor lang tid tar det før denne blødningen stopper? (Når jeg begynte på oralcon blødde jeg konstant i over 2 brett før det forsvant)

SVAR

Besvart 27.07.2020 08:13:57
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Praktiske tips om hormonell prevensjon

Lurer du på hvordan du får tak i prevensjon, hvordan du starter opp eller hva du gjør om du glemmer å ta det når du skal. Her får du svar.

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike hormonelle prevensjonsmetodene kan gi.

 

Les mer
account_circle