Hopp til hovedinnholdet

Er det mulig å dø av en overdose?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei, lurer på om det er mulig å dø av en overdose hvis man blander sertralin og seroquel. Mvh ei som vil dø, og det litt kvikt

SVAR

Besvart 10.09.2019 14:48:52
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Selvmordstanker

Har du selvmordstanker er det viktig at du snakker med noen om det. Du skal ikke trenge å gå alene med det vonde. Selv om alt føles håpløst finnes det løsninger.

 

Les mer
attach_file

Dette bør du vite om depresjon og vanskelige tanker

Livet kan være skikkelig dritt av og til. Newton har laga en film om dette, med 13 ting du bør vite om depresjon og vanskelige følelser.

 

Les mer
attach_file

Over 18 med psykiske problemer?

Det er hjelp å få ved psykiske problemer. Kontakt skolehelsetjenesten, Helsestasjon for ungdom, fastlegen eller Psykisk helsetjeneste i kommunen. De kan gi deg samtalehjelp og/eller henvise deg til DPS eller annen psykolog.

 

Les mer
attach_file

Akutt behov for helsehjelp

Alle kommuner i Norge har en legevaktordning for øyeblikkelig helsehjelp hele døgnet. Er det akutt og står om liv, ring 113.

 

Les mer
attach_file

Snakk med foreldrene dine om vanskelige ting

Gruer du deg til å snakke med foreldrene dine om vanskelige ting? Kanskje er du redd for hvordan de skal reagere?

 

Les mer
account_circle