Hopp til hovedinnholdet

Hva skjer hvis jeg tar for mye Paracet og Ibux?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei. Eg er 13 år gammel og har det vanskeleg. Eg er utrolig kval, svimel og gtåter heile dagen. Så eg tok blod prøve får og se om det var noko gale i kroppen min, alt var bra. Men eg er forsatt like kval... Eg har mensen og eg mister UTROLIG mykje blod. Så eg begynnte på Ibux pg paracet. Eg var betre og så begynnte eg og ta for mykje av dei to midisinane eller kva eg skal kalle det. Så eg leste på nettet at man kan då tå dette, men eg var ikkje sikker. Eg har tatt ca 8 paraceter og 8 ibux nesten på 1 dag. Så eg lurer på kva vil skje med meg?? Takk ung hjelp dere har hjelpet meg veldig mykje!❤

SVAR

Besvart 20.11.2016 16:17:06
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Psykologisk førstehjelp når følelsene er vanskelige

Følelsene påvirker hvordan du tenker og tankene påvirker hvordan du føler. Tankekraften kan hjelpe deg til å få det bedre med følelsene.

 

Les mer
attach_file

Dette kan du snakke med en helsesykepleier om

Helsesykepleiere kan svare på spørsmål om kropp og helse, pubertet, sex- og samliv, problemer med venner eller familie, vanskelige tanker og følelser, bekymringer, livvstilsproblemer og annet.

 

Les mer
attach_file

Mensen – sånn er det

Mensen er blødningen som kommer fra skjeden én gang i måneden. Her er alt du trenger å vite.

 

Les mer
account_circle