Hopp til hovedinnholdet

Jeg mister ereksjonen når jeg har samleier, hva gjør jeg?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

For 2 år siden gikk jeg på en ganske svak cellegift, også acutane for kvisene mine, jeg sluttet på det for et år siden da huden min ble helt ren. I etterkant av dette er jeg slitet med ting som dårlig immunforsvar, vondt i ryggen men det som plager meg mest: at pikken svikter. Jeg har vært hos legen men de klarer ikke finne noe som kan hjelpe. Jeg har ligget med et par jenter etter jeg sluttet på pillene og det samme skjer, midt under samleien bare mister jeg boneren. Jeg har nettop fått med kjæreste og for bare noen dager siden prøvde vi å ha samleie, jeg trodde ting skulle ha forbedret seg men nei det samme skjedde igjen.. er det noe jeg kan gjøre som kan hjelpe dette, vil jo selvfølgelig kunne ha sex.. hva er Viagra, er det en mulighet? Finnes det noe annet? HJELP

SVAR

Besvart 15.11.2017 21:39:07
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Gutt og kåt, men får ikke ereksjon

"Skulle ha sex i går og var skikkelig kåt, men når vi skulle igang ville ikke kuken få stå, hvorfor skjer dette?"

 

Les mer
account_circle