Hopp til hovedinnholdet

Brun "gugge" etter bruk av angrepille, hva kan dette være?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei. Eg og kjæresten min hadde ubeskyttet sex lørdag ca klokka 19.30. Eg går ikkje på noke prevensjonsmidler. Han var usikker på om han kom inni meg eller ikkje, så eg skaffa angrepille og tok den i dag, mandag klokka 15.43(sjekka klokka). Eg tok Ellaone. Etter 1 eller 2 tima gjekk eg på do. Då såg eg en land slimete «tråd» i trusa. Når eg gikk på do igjen klokka ca 23.00 hadde eg fått det samme igjen bare med noke brunt gugge rundt, såg litt ut som mensen. Ka kan det være? Appen Flo fortell at eg Har eggløsning i morra og mensen om 15 dager. Eg noterer alt ned på Flo appen så den skal nikk være nøyaktig. Men ka er gugga i trusa? Og er eg fortsatt gravid?

SVAR

Besvart 24.01.2020 14:03:55
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Gravid? Kontakt helsestasjon for ungdom!

På helsestasjon for ungdom kan du ta graviditetstest gratis. De hjelper deg deg med råd og veiledning om graviditet eller abort, og gir også råd om prevensjon. All hjelp er gratis.

 

Les mer
attach_file

Nødprevensjon - "angrepille"

Nødprevensjon må tas så raskt som mulig etter samleie for å ha best mulig effekt. Det finnes tre typer nødprevensjon du kan bruke.

 

Les mer
account_circle