Hopp til hovedinnholdet

Treningsprogram med progresjon, 8-10 uker

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei jeg er en gutt på 15 som kunne tregt mitt hjelp med å komme igang med trening (styrke trening og kondisjonstrening) jeg tenkte å lage et treningsprogram på 8-10 uker med både styrke og kondisjonstrening på programmet men jeg aner ikke åssen jeg skal gjøre det og hvilke økter som er best for meg osv... Jeg tenkte at styrke treningen skulle være spesielt på armer,bryst og mage og litt sånn passe vanskelig kondisjonstrening med økt vanskelighetsgrad grad på begge men siden jeg sliter litt med å komme igang så lurte jeg på om dere kunne lage et treningsprogram til meg som går over 8-10 uker det kan gjerne begynne litt sånn middels og bare bli vanskeligere og vanskeligere etterhvert. Gutt 15

SVAR

Besvart 09.08.2016 13:06:08
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Hva er utholdenhet og hva er kondisjon?

Vi bruker ofte ordene utholdenhet og kondisjon om hverandre. Begge deler handler om evnen til å holde på med en aktivitet over tid. Og det kan trenes opp!

 

Les mer
attach_file

Slik får du motivasjon til å trene

Har du lyst til å trene, men mangler motivasjonen til å komme i gang? Ta en kikk på denne artikkelen og se hvordan du kan få motivasjon.

 

Les mer
attach_file

Styrketrening du kan gjøre hjemme

Økt muskelstyrke kan være med å forebygge skader, og gjør oss i stand til å takle hverdagens oppgaver bedre. Her finner du øvelser du kan gjøre hjemme.

 

Les mer
account_circle