Hopp til hovedinnholdet

Er dette et bra treningsprogram for hjemme?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei. Jeg ønsker å bygge muskler og bli sterkere. Tenker på å begynne på gym men er ikke sikker enda. Målet er kroppstypen "otter mode". Har allerede greit kosthold så jeg går ikke inn på det her. Er dette et bra treningsprogram for hjemme? 1. Push Ups 2. Knebøy 3. Dips 4. Sit ups. Alle disse 3-4 ganger hver dag så mange ganger som jeg greier hver av dem. Hadde tatt med pull ups men har ikke noe jeg kan bruke til det. Eller dette programmet her med opplegg for 3 dager i uken: Dag 1: 1. Push Ups 2. Knebøy 3. Dips 4. Sit Ups 5. Barneposering 6. Planke Dag 2: 1. Burpes 2. Sideliggende beinløft 3. Utfall 4. Arm rotering 5. Fjellklatrer 6. Planke Dag 3: 1. Push Ups 2. Sidearmløft 3. Eselspark 4. Sidebroløft 5. Cobra strekk 6. Planke

SVAR

Besvart 11.03.2020 17:10:59
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Hvor mye trening er nok - og for mye?

Hvor mye trening som er akkurat passe finnes det ikke noen fasit på. Men i denne artikkelen får du tips til hvordan du kan finne ut hva som er passe mengde for deg.

 

Les mer
attach_file

Dette bør du spise før og etter trening

Lønner det seg å spise før du trener, og hva skal du i så fall spise? Hvor viktig er det egentlig med drikke under treningen? Her får du gode tips til hva du bør spise og drikke før, under og etter trening!

 

Les mer
account_circle