Hopp til hovedinnholdet

Trener mye og har gått opp litt i vekt i sommer, går det bra?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei. Jeg r can 157, veide mellom 42-43 kg før sommern, veier nå mellom 43-44... Jeg har trent gjevnlig gjennom hele sommern og spist ganske bra til at d var feire. Har aldri vært no særlig glad i godteri for brus osv, men har jo kost meg litt. Jeg trener fotball og i mrgn skal jeg begynne p kickboxing. I tillegg til d trener jeg gjevnlig/nesten hver dag hjemme alene, men år slutter jeg ganske sent alle dagene i uka, så tror ik jeg får trent hjemme like lenge som før. Går d bra? Folk sier man burde trene/være aktiv i mellom 40-60 min, men tror jeg må får trent hjemme mellom 30-45/50 min... R ik helt sikkert, siden d bare r første uka, men går d fint? Var/r litt stressa over at jeg har gått opp i vekt, og syns jeg ser litt større ut, men håper d bare r muskler. Vil ik at lårene og leggene skal bli digre da... R en ganske liten jente egt. R asiater. Kan dere gi meg non tips og sånn? Tusen takk

SVAR

Besvart 27.08.2019 21:38:03
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Føler du på kroppspress?

Fra vi er unge blir vi utsatt for skjønnhetsidealer. På grunn av dette føler mange at de ikke er bra nok. Men det trenger ikke å være sånn.

Skrevet av ungdomsredaksjonen

 

Les mer
attach_file

Hvor mye trening er nok - og for mye?

Hvor mye trening som er akkurat passe finnes det ikke noen fasit på. Men i denne artikkelen får du tips til hvordan du kan finne ut hva som er passe mengde for deg.

 

Les mer
attach_file

Dette bør du spise før og etter trening

Lønner det seg å spise før du trener, og hva skal du i så fall spise? Hvor viktig er det egentlig med drikke under treningen? Her får du gode tips til hva du bør spise og drikke før, under og etter trening!

 

Les mer
account_circle