Bekymrer seg for at BUP og mor er uenige
Jente, 14
Virker som mamma og bup er litt uenige om dagen :( vil det gå bra da?
Hei, kjære deg.
Så fint at du skriver til oss og forteller oss dette. Du skriver ikke hva det er moren din og BUP er uenige om, men uansett hva dette gjelder er jeg sikker på at det vil løse seg på et vis.
Jeg synes du skal snakke med både moren din og behandleren din på BUP om at du er bekymret og tenker mye over dette. Det er viktig at behandleren din vet hvordan du har det slik at du kan få best mulig hjelp og oppfølging. Snakk også med moren din om hvordan du opplever situasjonen. Foreldre ønsker det beste for barna sine og moren din ønsker nok å være der for deg. Da er det viktig at hun vet hvordan du har det.
Jeg ønsker deg alt godt og masse lykke til.
Vennlig hilsen psykologen, Ung.no
Besvart: 14.7.2021
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål
