Hopp til hovedinnholdet
Følg ung.no på Snapchat
Bolig (ung.no)
Bolig (ung.no)

Hvordan kan jeg få tilbake pengene mine etter å ha sagt opp et abonnement? 

Gutt 20 år
 

Spørsmål

Hei Jeg var kunde hos Telenor og flyttet til andre bedriften de sendte meg faktura for 3 måneder ( mars april mai) jeg snakket med dem at jeg skal bytte til andre bedriften i april og kan jeg betale kun for mars de sa nei du må betale for tre måneder når bytte vi skal tilbake penger automatisk for tå måneder men til i dag fikk ingenting ringte dem mange ganger men får ikke tilbake min penger.

Besvart 05.06.2018 08:25
 

Svar
Hei

Det er dumt at du ikke har fått tilbake pengene dine. Sånn jeg har forstått ditt spørsmål har du hatt et abonnement hos Telenor, og at du skulle bytte til en annen bedrift i april. 

Når du bytter fra et abonnement til et annet, er det ofte en bindingstid på abonnementet. dette betyr at når du sier opp for å bruke et annet firma, kan det være at du ikke får byttet over med en gang. Om du har en bindingstid er det vanlig at du må betale så lenge denne varer. 

Hvis det er Telenor som har gjort en feil, og de har sagt at du skal få penger tilbake, er det veldig lurt å sende dem en mail og spørre når de skal betale deg. 

Lykke til:) 

 

Vennlig hilsen,
Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no

Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd, veileding og mekling hvis du og selgeren blir uenig. 

Du finner mer informasjon på forbrukerrådet.no

Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet 

Fikk du svar på det du lurte på?

Spørsmål og svar som ligner


Tilbake til spørsmål og svar om Økonomien din
Tilbake til spørsmål og svar
Les artikler om Økonomien din