Spørsmål og svar

Kjøpte bøker på Norlis nettside, men kjøpet gikk ikke gjennom.

Jente, 16

Heisann! Jeg kjøpte fire bøker på på norli. Eg betalte, og akkurat da jeg hadde betalt kresja nettsiden. Jeg åpnet den og fekk ingen ordrebekreftelse eller noen ting. Det stod at noe gikk galt, jeg skjekka nettbank og pengene var trekkt. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Skrev melding til kundeservice om dette. Og det fekk jeg automatisk svar samme sekund. Dermed er der ikke noe feil med min gmail. Hva mer kan jeg gjøre? Har jeg rett på pengene igjen viss ikke jeg får varene innen en uke som det stod når jeg bestilte??

Svar

Hei.

Selvsagt skal du ikke betale for en vare du ikke har mottatt. Jeg ville ventet for å se om du får svar på e-posten din. Hvis du mistenker det er noe galt med e-postkontoen din, kan du prøve å sende en ny sms fra en annen e-postkonto.

Håper dette var til hjelp.

Vennlig hilsen

Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no

Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd og veiledning hvis du og selgeren blir uenig.

Du finner mer informasjon på https://www.forbrukerradet.no/

Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet

Besvart: 21.11.2023

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål