Spørsmål og svar

Har bestilt en pakke fra Sverige - har skrevet feil e-post adresse

Jente, 16

Hei, jeg bestillte nettopp en pakke fra sephora Sverige til Norge. Jeg skrev all informasjon men så etterpå at jeg skrev feil e-post. Har dette noe å si for om pakken kommer til meg? Er skikkelig bekymra! Det står at det blir sendt til adressen min, byen, osv bare e-posten er ikke den jeg vanligvis bruker. Hjelp!!

Svar

Hei.

Jeg anbefaler at du sender en e-post til Sephora Sverige og ber de rette e-post adressen din i sine systemer. Du kan legge ved ordrebekreftelsenummeret så de kan identifisere hvilket kjøp det gjelder.

Du kan skrive til Sephora sin kundeservice på følgende e-post adresse: Kundservice@sephora.se

Håper det var til hjelp.

Vennlig hilsen

Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no

Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd og veiledning hvis du og selgeren blir uenig.

Du finner mer informasjon på https://www.forbrukerradet.no/

Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet

Besvart: 17.4.2023

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål