Betalingsproblemer med Tise
Jente, 17
Hei! Eg har kjøpt noko på Tise (basically norsk Depop), og betalt gjennom appen. No plutseleg meiner selger at det står at "payment failed" og at eg må vippsa igjen men pengene har blitt trukkne frå kontoen min og det står at payment gjekk gjennom hos meg på Tise. Til å begynna med krevde ho 75kr ekstra frå meg så lurer på om dette er ein scam. Kva skal eg gjer? Har kontakta Tise support allereie men venter på svar. Ho seier heila tida kor lei seg ho er over å ha mista 475kr men eg har jo ikkje pengane eg? Har sendt ho screencaps av at det står ar pengane har blitt trukkne frå konto. Det er vanleg på appen å poste om scammers, kva gjer eg om ho poster om meg?
Svar
Hei
Dersom du har betalt, og nettbanken viser dette, er dette enten et problem med banken, tise, eller at dette er en form for scam. Snakk med banken din og få en bekreftelse på at disse pengene er sendt og eventuelt sett banken i kontakt med hun du kjøper fra.
Dette høres veldig ut som en scam fra hennes side (spesielt siden det står at pengene er sendt fra din side, og at hun starter med å spørre om 75kr, og deretter går oppover). Spør om du kan få skjermbilde av at det står "payment failed" fra henne, hvis hun nekter, indikerer dette at det er snakk om en scam.
Dersom hun poster om at du scammer, kan du motbevise dette med bankutskrifter og samtaleloggen mellom dere to.
Håper dette er til hjelp for deg. Lykke til videre! :)
Hilsen Slettmeg.no i samarbeid med ung.no
Besvart: 23.11.2020
Oppdatert: 23.11.2020
Vi har valgt ut dette for deg
Fikk du svar på det du lurte på?
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål