Fikk ikke utbetaling, hva kan jeg gjøre?
Gutt, 20
Hei. Jeg skulle mota penger fra nav på fredagen som var. Da jeg logget inn i helgen for å se hvorfor jeg ikke hadde fått disse pengene ser jeg det har blitt sendt til en helt annen bank konto enn min. En jeg verken eier eller har noen sine skrevet inn der. Jeg har aldri byttet. Når jeg ringer nav kontoret i dag rundt 11.30 får jeg beskjed om at jeg blir ringt tilbake. Det ble jeg ikke før jeg ringte 14.00 og fikk beskjed om at det var en feil så de hadde ikke sendt beskjed om å ringe meg tilbake. Fikk jeg beskjed om at jeg kanskje ikke får svar før på onsdag. Syntes det er kjempe dårlig gjort at jeg skal ta konsekvenser av en annen persons feil. Det var økonomisk sosialhjelp jeg skulle få. Kan jeg kreve noe erstatning eller klage på noe måte? Dette er ikke greit. Jeg har ikke noe penger igjen
Svar
Hei!
Jeg kan forstå ut fra det du skriver at du har gjort en erfaring som du opplevde som en påkjenning.
Når det gjelder din opplevelse av hvordan du blir møtt - eller behandlet - så kan du sende inn en klage eller tilbakemelding til oss.
Med vennlig hilsen NAV i samarbeid med ung.no
Besvart: 26.10.2023
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål