Spørsmål og svar

Har ikke fått bestillingsbekreftelse fra Shein - Hva gjør jeg?

Jente, 15

Hei! Jeg har bestilt en pakke på shein, men jeg har ikke fått opp i appen at jeg har bestilt det. jeg har heller ikke fått noen email om at bestillingen er bekreftet, men jeg betalte. Får jeg fortsatt pakken min?

Svar

Hei Jente 15 år.

Det kan være frustrerende å ikke se bestillingen i appen eller motta en bekreftelses-e-post, men det er flere ting du kan gjøre for å finne ut av situasjonen:

Sjekk betalingsbekreftelsen
Se om du har mottatt en betalingsbekreftelse fra banken eller betalingsmetoden du brukte. Dette kan indikere at betalingen faktisk ble gjennomført.

Sjekk søppelposten
Noen ganger kan e-poster fra nettbutikker havne i søppelposten eller spam-mappen, så det er lurt å sjekke der.

Logg inn på kontoen din
Hvis du har opprettet en konto på Shein, prøv å logge inn der for å se om bestillingen er synlig.

Kontakt kundeservice
Hvis du ikke finner informasjon om bestillingen, anbefaler jeg å kontakte Sheins kundeservice direkte. Ha betalingsinformasjonen og eventuelle detaljer om bestillingen klar, slik at de kan hjelpe deg best mulig.

Det er mulig at bestillingen er gjennomført, men at det er en teknisk feil som gjør at den ikke vises i appen. Kundeservice bør kunne gi deg klarhet i situasjonen.

Håper dette hjelper, og at du får pakken din snart!

Vennlig hilsen

Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no

Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd og veiledning hvis du og selgeren blir uenig.

Du finner mer informasjon på https://www.forbrukerradet.no/

Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet

Besvart: 14.10.2024

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål