Spørsmål og svar

Fått melding fra Klarna, men har ikke bestilt noe.

Annet, 14

Hei, jeg fikk en melding fra klarna kl 22:30 men jeg har ikke bestilt noe, jeg prøvde å søke om noen andre hadde fått kanskje tidligere på året men det kom bare til svindel melding, som det ikke kan være tror jeg, det er ingen lenke. Det står: Bekreftelsekoden din for klarna er (.). Del det aldri med noen, bruk den kun på nettside eller appen vår. Men som jeg sa, jeg har ikke bestilt og ingen penger har blitt tatt ut av kontoen. Mvh confused jente

Svar

Hei.

Dersom du mistenker det er svindel, bør du kontakte Klarnas sin kundeservice for å høre om det er en melding de har sendt eller ikke. Legg gjerne ved den melding du har mottatt. Du kan kontakte Klarna på følgende e-post: info@klarna.no

Dersom det viser seg å være svindel, kan du også anmelde forholdet til Politiet: Anmelde svindel og ID-tyveri – Politiet.no

Håper dette var til hejlp.

Vennlig hilsen

Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no

Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd og veiledning hvis du og selgeren blir uenig.

Du finner mer informasjon på https://www.forbrukerradet.no/

Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet

Besvart: 21.9.2023

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål