Spørsmål og svar

Ga feil info til nettbutikken - hva kan jeg gjøre?

Jente, 15

Jeg har skrevet mobilnummeret mitt feil når jeg bestiller en pakke fra russemerch hva skal jeg gjøre ?

Svar

Hei.


Vi anbefaler at du retter opp feilen ved å sende en skriftlig henvendelse til nettbutikken. Du kan kontakte dem ved å sende en e-post til følgende e-postadresse: merch@russedress.no

Håper dette var til hjelp!

Vennlig hilsen

Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no

Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd og veiledning hvis du og selgeren blir uenig.

Du finner mer informasjon på https://www.forbrukerradet.no/

Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet

Besvart: 20.11.2023

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål