Spørsmål og svar

Kan ikke betale White Bright på Vipps.

Jente, 14

Hei jeg har kjøpt tannbleking av whitebright men fikk meg heldigvis ut av abonentet men jeg fikk pakken min for 30 dager siden og må betale 79 kroner i frakt nå. Jeg har sagt at jeg ikke får til å betale med Vipps og de sier at man ikke kan betale med Vipps selv om det står på nettsiden deres. Jeg har prøvd å betale med klarna men får ikke dette til heller. Jeg vil helst ikke si at jeg har kjøpt dette til en av mine foreldre så hvordan kan jeg betale whitebright?

Svar

Hei.

Det er bra at du kom deg ut av abonnementet slik du ønsket. Vi mottar mange henvendelser på White Bright (Confluent AS / Diamond Dental AS) av forbrukere som føler seg lurt inn i et abonnement. Du finner mer informasjon om White Bright på Forbrukerrådets kontaktside under fanen «Mange lurer på»: Kontakt oss – Forbrukerrådet (forbrukerradet.no) .

Jeg har sett på nettsiden til White Bright og det står at de tar Vipps slik du skriver: Nå kan du betale med Vipps! – WhiteBright

Anbefaler at du sender en skriftlig klage til White Bright og etterspør en betalingsløsning som fungerer. Du kan skrive til følgende e-post adresse: kundeservice@whitebright.no

Håper dette var til hjelp!

Vennlig hilsen

Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no

Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd og veiledning hvis du og selgeren blir uenig.

Du finner mer informasjon på https://www.forbrukerradet.no/

Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet

Besvart: 25.10.2023

Oppdatert: 25.10.2023

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål