Har bestilt tannblekemiddel fra WhiteBright som binder kunden i 6 måneder.
Jente, 17
Hei, jeg kjøpte et tannbleking fra whitebright, og har i etter tid lest masse anmeldelser fra sinte kunder som informerer om at de tar deg i et 6 måners bindingstid og sender fakturaer på flere tusen kroner, tv2 hjelper deg har også snakket om denne saken. jeg sendte de en mail på kundeservice i dag samme dag som jeg fikk tannblekingen, om at jeg ikke vil være i noen bindingstid. men er stor sjanse for at dette vil skje. hva kan jeg gjøre???
Svar
Hei.
Du må sende en e-post til: kundeservice@whitebright
Selskapet heter i brønnøysundregistrene, Confluent AS og har organisasjonsnummer: 925 810 576
Det er viktig at du pointerer at du ikke har sagt ja til et abonnement og at du ikke kommer til å betale for pakker de sender deg. Det er viktig at du utelukkende kommuniserer skriftlig med selskapet.
Dersom du opplever problemer med dette selskapet kan du klage de inn til Forbrukertilsynet, du finner all nødvendig informasjon her: Send inn klage - Forbrukertilsynet
Håper dette var til hjelp.
Vennlig hilsen
Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no
Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd og veiledning hvis du og selgeren blir uenig.
Du finner mer informasjon på https://www.forbrukerradet.no/
Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet
Besvart: 11.5.2023
Vi har valgt ut dette for deg
Fikk du svar på det du lurte på?
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål